"> Fiat Spider Polska :: Zobacz temat - Fiat 124 Abarth /replika/Ortos
 
                                     PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj • Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Fiat 124 Abarth /replika/Ortos
Autor Wiadomość

gość
Gość

Wysłany: 2010-09-22, 13:00   

U Ortosa jest chłodnica oleju, chyba 7-mio elementowa i standardowa chłodnica cieczy. Absolutnie nic się nie dzieje i nie widzę powodÓw, by miało się dziać. Jeśli będą jakieś pytania, chętnie odpowiem, oczywiście w granicach rozsądku. Nikt nie zdradza szegÓłÓw, ale to chyba zrozumiałe ;-) . To w końcu lata doświadczeń.
Pozdrawiam
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2010-09-22, 13:53   

Witam dziękuję , w aucie ortosa jest silnik usportowiony, niewiem czy dobrze określam , ja mam abartha silnik kompletny, wiec pytam o chłodzenie i wydolność układu chłodzenia. O szczegÓły nie pytam bo wiem nauka kosztuje. jednak zawsze proszę o pomoc i potrafie sie zrewanżować. Chociaż ciekawość nie pozwala nie spytać czy zapłon jest stykowy czy elektroniczny. Z tego co orientuję sie powinien tam być elektroniczny? pozdrawiam
_________________
www.andyspiders.pl
 
 
 

gość
Gość

Wysłany: 2010-09-22, 20:10   

Każy silnik, jeśli zostanie zastosowany tzw."kit" firmy ABARTH staje się abarthem. ABARTH właśnie zajmował się usportowieniem silnikÓw. Kwestia specyfikacji, to zupełnie odrębna sprawa. Nie powielajmy wątku o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy. To po prostu nie ma sensu. Chyba, że masz silnik 2,0 16V, dedykowany do 131 ABARTH, ale nie podejrzewam. Gdyby tak było, nie byłoby Cię na forum. Tak więc Ortos ma ABARTHa, a Ty być może też:)
Jak wcześniej wspomniałem seryjny układ chłodzenia jest absolutnie wystarczający, oczywiście jeśli silnik jest sprawny.
Pozdrawiam
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2010-09-22, 20:33   

chmm nie jestem do końca pewien tego, może jestem w blędzie , kit abartha ? nie przekunuje mnie to , pewnie masz wieksze doświadczenie z tymi silnikami ale czy abarth wypuszczał taki kit usprawniajacy wzmacniajacy silnik? do sprzedazy osobno? czy tez stosował swoje detale łacznie z miska oleju, tlokami, glowca walkami gaznikami ?ktore producenci robili dla nich . dales mi niezla zagadkę dziekuje , znÓw czeka mnie szukanie skryptow
 
 
 

gość
Gość

Wysłany: 2010-09-22, 21:41   

Na dobrą sprawę nie było dwÓch jednakowych silnikÓw. Zawsze występowały zestawy mniej, lub bardziej rozbudowane, w zależności od wymagań klientÓw. Wszystko zależało od specyfikacji, w jakiej miał byc przygotowany silnik. Kity ABARTH występowały nawet do Cq 900 i wcale nie były montowane fabrycznie. To były inne czasy, bez komputerÓw i wielkich fabryk produkujących samochody sportowe. Odnoszę wrażenie, że jesteś młodym człowiekiem, więc nie możesz pamiętać tamtych czasÓw, zrozumieć je obecnie jest jeszcze trudniej. Wtedy trzeba było chcieć i mieć jakieś pojęcie o mechanice, zeby jeździć, lub... mieć worek pieniędzy i dobre układy, bo wyjazd za granicę nie był łatwy, nie wspominając już o przywiezieniu czegoś. Pamiętaj, że średnia pensja to 20-30$, więc nie było za co poszaleć. Stricte oryginalny silnik 1800 ABARTH(dedykowany do 124 Rally Abarth), ktÓry wyszedł spod ręki mistrza jest w Polsce tylko jeden i to w komplecie z autem, więc... ostrożnie z tymi definicjami:)
Pozdrawiam
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2010-09-23, 07:21   

no i tu z twoją wypowiedzią zgadzam się całkowicie, Prawie heheh do młodych nie należę a sprzydało by się , jestem mechanikiem ale życie ukształtowało mi inna profesję i dobrze, teraz wracam do mechaniki z powrotem jako hobby , moje czasy napraw do żuk , fiat , nysa, szczyt techniki łada, mirafiorki, ale teraz wracam do tematu i mam zaległosci, wiec pytam o pewne kwestie. Niewiesz jakie abarth stosował hamulce do raidÓw seria to napewno nie była bo skończyła by się na drugim zakrecie? ;-) pozdrawiam i dziękuje za miłą dyskusje żadko się zdaża ktoś komu chce sie porozmawiać a nie kłÓcić :-)
 
 
 

ortos 


Wiek: 54
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 142
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2010-09-28, 21:16   

z innego forum:

na dole strony :)
_________________
pozdr...
ortos
 
 

jackal 
Jackal


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1074
Skąd: nowy sacz

Wysłany: 2010-09-29, 06:48   

skąd z czaiłeś lusterka u siebie tez myślę żeby je założyć , wszędzie chyba sprzedają jedno lewe , ja nie mam się czym pochwalić dopiero Kolor siadł na aucie :cry:
 
 
 

ant_eater 


Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 44
Skąd: Jarosław

Wysłany: 2010-10-04, 09:38   

Haha i moj sie zalapal :)
 
 

Gość

Wysłany: 2010-10-24, 09:56   

Nowe fotki:
http://www.flickr.com/pho...ith/5105924160/
NA FLICKR.COM
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2010-11-23, 08:22   

Witam
Otros ile zapłaciłeś żeby mieć taką tablicę rej.?:)))
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

ortos 


Wiek: 54
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 142
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2010-11-23, 15:33   

...taką mi przydzielili :)
_________________
pozdr...
ortos
 
 

andreoz 
Administrator


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1536
Skąd: Nienadówka

Wysłany: 2010-11-23, 17:45   

Witam
Jaaasne:))zbyt duży zbieg okoliczności:)Ale jeżeli ktoś wie o co chodzi to fajnie wygląda:))
_________________
Pozdro
Andreoz
Fiat 124 Spider/2.0/1981r.
o/______\o
(_)<___>(_)
 
 
 

ortos 


Wiek: 54
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 142
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2011-02-26, 13:08   

andreoz napisał/a:
Witam
Jaaasne:))zbyt duży zbieg okoliczności:)Ale jeżeli ktoś wie o co chodzi to fajnie wygląda:))


bo to i numer Fiata i liczba KM :)
_________________
pozdr...
ortos
 
 

Janusz 
Piccola Ferrari


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2011-03-14, 20:45   

Ortos- czy możesz pomÓc? Masz moze jakieś konkretne propozycje gdzie kupić halogeny jak te: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Mogą być białe. A może inne byś polecił biorąc pod uwagę, że ja mam ten ciężki zderzak?
I jak bezinwazyjnie - gdzie umieścić wyłącznik do tego w mojej pinin?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Fiat Spider Polska

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by

szpak modified by Andreoz. Copyright Andreoz 2010-2023  

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 25