Zacząłem szukać intensywnie spidera stąd moje pytanie . Czy ktoś może doradzić na co zwrócić szczgólną uwagę przy zakupie tego modelu ? Czego unikać aby nie wpaść na jakąś minę itp ?
Pomógł: 16 razy Wiek: 104 Dołączył: 26 Maj 2011 Posty: 557 Skąd: 2W-a
Wysłany: 2019-11-25, 20:25
Był w starszych rocznikach 1,6 potem 1,8 a następnie 2.0 gaźnik i potem na koniec wersje na wtrysku boscha , z turbiną i.e. i sprężarką rootsa na gaźniku (volumex)
Pierw coś upoluj a potem się martw awaryjnością - a ona zależy od życiorysu autka .
Poczytaj forum - koledzy sobie dzielnie radzą z usterkami!
Na pewno będzie trochę roboty przy nim , nawet jak kupisz zrobionego - często są niedoróbki po remontach ,,fachowców'' - trzeba mieć czas i cierpliwość do tych aut - a oni nie mają bo klient czeka ... i kasa ucieka !
Nie stresuj się tym ! Pierw coś znajdź i pokaż fotki na forum !
Kupiłem parę miesięcy temu Spidera i jestem w trakcie pracy przy nim i potwierdzam to co przedmówcy nie ważne jaką wersję kupisz tylko w jakim będzie stanie...głównie konstrukcyjnym i blacharskim bo to jest studnia bez dna...a reszta jest do ogarniecia.
A i taka rada...
Moim zdaniem lepiej kupić tańsze ale nie ruszane przez pseudo magików niż wyglądają perełkę zrobiona pod sprzedaż.
Brakuje daszków przeciwsłonecznych, uchwyty na mapy przy nogach połamane, deska rozdzielcza obszyta (pewnie była popękana), środkowy wskaźnik w zegarach nieoryginalny, chromy w stanie średnim, felgi kompletnie nie pasujące do stylu auta. Maskownica głośnika w konsoli dorabiana. Tyle widać na szybko. Reszta pewnie wyjdzie przy oględzinach, ale trzeba zwrócić uwagę na stan i kompletność detali, bo z mechaniką w tym aucie jest dużo prościej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum